BMW S 1000 RR 2009-2011Kotflügel vorne

BMW S 1000 RR 2009 2010 2011

Wählen Sie ein Design

GFK - Fiberglas
GFK - Farbiges Schwarz
GFK Racing
Performance
Karbon - Plain - Hochglanz
%Aktion -34%
Karbon - Köper - Hochglanz

Code: B1-PB|G

Preis ohne MwSt.: 59,00 

Code: B1-PB|GB

Preis ohne MwSt.: 129,80 

Code: B1-PB|GR

Preis ohne MwSt.: 82,60 

Code: B1-PB|P

Preis ohne MwSt.: 141,60 

Code: B1-PB|CFPG

Original Preis : 339,25 

Preis ohne MwSt.: 222,31 

Code: B1-PB|CFTG

Preis ohne MwSt.: 339,25 

  • Unsere Teile sind viel leichter und viel billiger als ABS Originalteile
  • Installation

    Materialien / Design

    Video

    GFK - Fiberglas

    Basic and cheapest version is GFK fiberglass. Thanks to the precision of employees in handmade production and the emphasis on the quality of these products, they have perfect flexibility, durability and low weight. Composition - UV stable white gelcoat (not paint), fiberglass mat and fiberglass cloth impregnated with resin. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon layers as needed, or Coremat for the seats. Parts are flexible and have mostly a smooth surface. Are made for paint job.
    Mehr Fotos >>>
    Why GFK- fiberglass? For example those who want to put fairings on for the circuit at low cost. Or inexpensively replace a precious piece (broken) original.

    Video

    GFK - Farbiges Schwarz

    Composition - UV stable gelcoat - colored (black RAL 9005), fiberglass mat and fiberglass cloth impregnated with resin. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon or Coremat for the seats. Parts are flexible and have a smooth and polished surface. There is no need to paint!
    Mehr Foto >>>

    Why GRP - colored fiberglass? - Nice polished parts, for those who want to save for the paint job if they fit accessory in black. After hitting with for example Gravel, the part remains black of the damaged place.

    Video

    GFK Racing

    Lightweight version GRP-fiberglass. This design was developed on testing and requirements of the elite teams in the prestigious race series. With these products, we focus on the lowest weight, while maintaining maximum flexibility. They are lighter than standard GRP parts. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon or Coremat for the seats. The material used fiberglass, Kevlar-Carbon, white gelcoat and resin.
    Why GFK - fiberglass Racing? - For anyone who wants to reduce the weight to the maximum. Weight comparable to carbon parts. Suitable for racing teams or individuals. Made for paint job.

    Video

    Performance

    With these products, we focus on the lowest weight, while maintaining maximum flexibility and abrasion resistance. Composition - Carbon-Kevlar fabric into the white gelcoat. This design was developed based on testing and requirements of the elite teams in the prestigious series of races. In terms of prices of comparable economical alternative to carbon parts. They are lighter than GFK parts. Made for paint job. The material used Kevlar-Carbon, Carbon, white gelcoat and resin. Coremat for the seats. 
    Why choose Performance? - As the name, parts for high performance best ratio quality, price, low weight. More flexible, more resilient for longer life than GFK parts, cheaper than the market more expensive Carbon parts. Weight and functionality comparable to carbon parts..

    Video

    Karbon - Plain - Hochglanz

    Plain Karbon Weave + Hochglanz
    Hergestellt im Autoklaven, wodurch die Teile besonders leicht und robust sind.
    Die Teile sind leichter und stärker als GFK-Teile und deutlich leichter als ABS (ca. 30-50 %).
    Es ist nicht notwendig zu lackieren. Einbaufertig inkl. vorgebohrte Löcher.

    Warum Carbon-Design? - Kombination aus ästhetischem Design und Funktionalität. Geringes Gewicht und Härte. Nicht nur für „Showbikes“ geeignet.

    Karbon - Köper - Hochglanz

    Twill Carbon Weave + Hochglanz
    Hergestellt im Autoklaven, wodurch die Teile besonders leicht und robust sind.
    Die Teile sind leichter und stärker als GFK-Teile und deutlich leichter als ABS (ca. 30-50 %).
    Es ist nicht notwendig zu lackieren. Einbaufertig inkl. vorgebohrte Löcher.

    Warum Carbon-Design? - Kombination aus ästhetischem Design und Funktionalität. Geringes Gewicht und Härte. Nicht nur für „Showbikes“ geeignet.

    Deine Fragen

    Haben Sie in der Teilebeschreibung nicht gefunden, was Sie wissen müssen? Kontaktiere uns.

    Um die Website besser zu personalisieren, speichern wir Cookies. Durch die Nutzung der Website stimmen Sie dem zu. Ich brauche mehr Informationen