Triumph T595, 955, 955i Daytona 1997-2001Tankabdeckung

Triumph T595, 955, 955i Daytona 1997 1998 1999 2000 2001

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GFK - Fiberglas
GFK - Farbiges Schwarz
Carbon

Code: T-KN|G

Preis ohne MwSt.: 71,30 

Code: T-KN|GB

Preis ohne MwSt.: 114,08 

Code: T-KN|C

Preis ohne MwSt.: 356,50 

Dies ist ganze Abdeckung des Originaltank vor Kratzern.

>>>> warum Motoforza?

  • Hochwertiger bewährten Serie MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfekte Passform, Flexibilität, Haltbarkeit
  • Mehrere Schichten von Kevlar-Carbon-Verstärkungen für extra Haltbarkeit 
  • Glatte Oberfläche konforme Beschichtung, pin-Loch frei.
  • Unsere Teile sind viel leichter und viel billiger als ABS Originalteile

Materialien / Design

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GFK - Fiberglas

Basic and cheapest version is GFK fiberglass. Thanks to the precision of employees in handmade production and the emphasis on the quality of these products, they have perfect flexibility, durability and low weight. Composition - UV stable white gelcoat (not paint), fiberglass mat and fiberglass cloth impregnated with resin. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon layers as needed, or Coremat for the seats. Parts are flexible and have mostly a smooth surface. Are made for paint job.
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Why GFK- fiberglass? For example those who want to put fairings on for the circuit at low cost. Or inexpensively replace a precious piece (broken) original.

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GFK - Farbiges Schwarz

Composition - UV stable gelcoat - colored (black RAL 9005), fiberglass mat and fiberglass cloth impregnated with resin. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon or Coremat for the seats. Parts are flexible and have a smooth and polished surface. There is no need to paint!
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Why GRP - colored fiberglass? - Nice polished parts, for those who want to save for the paint job if they fit accessory in black. After hitting with for example Gravel, the part remains black of the damaged place.

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Carbon

 These products consist of a transparent gelcoat and carbon fabric and resin used here is different than GRP parts. The components are lightweight and stronger than GRP. Weight reduction compared to GRP is about 30-50%. The parts are polished to a high gloss, for the carbon fiber to stand out. Note: (Engine covers, frame covers, swing arm covers - first layer Carbon (black fabric) + additional layers of Kevlar-Carbon). 
Why Carbon design? - For fans of Carbon. Low weight and hardness. In this embodiment, we place extreme emphasis on the surface and visible layer so as to stand out preferably carbon cloth. Suitable for showbikes. Highly polished. Parts also don’t need any paint. At the frame, swing-arm, engine and other small covers using multiple layers of carbon and Kevlar-Carbon achieved extreme hardness of the product.

Installation

VOR der Installation der Tankabdeckung wird empfohlen, dass:

  • Für den Fall, dass das Motorrad hat den Original Tankdeckel oder vordere Abdeckung erforderlich ist, bevor Sie installieren Laminatabdeckung das Original deinstallieren.
  • Denn Tank mit Klebeband zu versehen, um Kratzer zu vermeiden bei der Installation und beim Entfernen der Tankabdeckung. Oder benutzen sie einen Schaum auf Angriffspunkte für Abnutzung oder fügen Sie eine dünne Schicht von Schaum zum Schutz des Tanks auf.
  • Für einige Arten von Abdeckungen wir werden empfohlen, um dünne Streifen von Klebe Zipp für stabile Befestigungs haften (Gegenstück zum Tankabdeckung)
     
  • Öffnungen der Tankabdeckung meist dem Original Tankdeckel. Öffnungen der Tankabdeckung rund um den Tankdeckel können nach Ihren Wünschen angepasst werden und die Art des Tankdeckels mit Schleifpapier bearbeitet werden.
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  • Größere Verbesserungen werden durch Fräs Maschine erzielt. Wenn Sie nicht sicher sind, das sie es selber machen können kontaktieren Sie uns bitte vor der Bestellung, wir werden das Loch anpassen auf Ihren Wünschen hin.

Installationsanweisungen, Hinweisen, Tipps für die Installation finden Sie hier >>>

Technische Spezifikationen

  • Geringes Gewicht, Flexibilität, Haltbarkeit, durch das Verbinden von Verbundmaterialien und präzise manuelle Produktion.
  • Mehrere Schichten von Kevlar-Carbon-Verstärkungen für Extrahaltbarkeit.;

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